Прича о успеху: Пустила је након раскида, а онда су се сви бивши вратили

Који Филм Да Видите?
 
Пусти епизоду подкаста Играње

Пре неколико дана наша заједница је примила овај пост,



И једноставно сам знао да морам да је интервјуишем. Оно што је уследило био је један од најбољих разговора које сам икада имао са бившим чланом за опоравак.







Разговарали смо о разним стварима, од

  • Тхида'с Стори
  • Прелазак са анксиозног на сигурно
  • Важност игре друштвених медија
  • Савет о томе шта заиста функционише да не вратите само једног бившег (већ све бивше)
  • Тринити ворк
  • Мотивација како да се придржавате програма
  • Важност борбеног друга

Уживати!

20000 лига под морем филм

Цхрис Сеитер 00:03
У реду, данас имамо интервју који је један од јединственијих за које мислим да смо икада имали о овоме је Тхида. И не само да сам веровао да су постови групе које сте објавили у заједници били слични, нисам само вратио свог бившег. Сваки бивши ми се вратио откако сам почео да пролазим кроз ово. Дакле, она и ја ћемо само имати органски разговор. Али хвала што сте дошли и урадили ово Тхида.

00:29
Хвала што сте ме позвали. Као што сам вам раније рекао, ово сам потпуно манифестовао. Буквално, када сам писао тај мали пост на Фејсбуку, рекао сам, у тренутку када ово напишем, чућу се са Крисом и седећу са њим на интервјуу. Јел тако? Да.





Цхрис Сеитер 00:44
И то је скоро тачно оно што се догодило. Да. Добро, па зашто нас не вратиш у мрачне дане, пре годину дана? Баш тако. Отприлике у ово време, мислим. Само нас води, води нас кроз путовање.

Тхида 00:59
Добро. Дакле, мој муж, ја, били смо заједно седам година. Раскинули смо у јуну 2011. Жао ми је, не 2011. 2021.

Цхрис Сеитер 01:08
Вратили смо се 10 година уназад

Тхида 01:12
2021. Нашао сам твоје видео записе, почео сам да препијам све да гледам. Чинило се као да ми ништа није успело да схватим да не користим ниједан од ваших, знате, програма. И тек у априлу 2022. сам се заправо пријавио за програм. И имао сам, био сам на путовању у иностранству. И буквално сам прочитао целу књигу три пута, у периоду од две недеље колико сам био у иностранству, и свиђа ми се да сам нашао да је ваш подкаст преузет и преслушао све као вероватно два или три пута у те две недеље откако сам путовао у Европу у иностранство. Тако да сам желео да се уроним у програм. Придружио сам се Фејсбук групи са масхед упом са другарицом за борбу, њено име је Бјанка. Био сам као најближи пријатељ, сада причамо као стално, тако да је невероватно. То је сјајна подршка. Чинило се да ништа није успело. И да знаш, када кажу немој да радиш, знаш, за време без контакта, као да не одговарам и све оно што сам потпуно прекинуо никакав контакт, нисам био. Нисам ја посегнуо, он је посегнуо. А онда сам рекао: Ох, добијам неку врсту пажње. Тако да бих барем требао одговорити. И буквално нисам прекинуо никакав контакт, ниједан контакт вероватно пет или шест пута, као, знате, у року од неколико недеља или шта год. И тек у августу 2022. рекао сам да ми је доста и Ох, и за ово време. Урадио сам све како су рекли да не волим да уходим, обраћајући пажњу на оно што он ради. Само се фокусирам на њега. Као, не знам шта се са мном дешавало у то време, само сам био фокусиран на њега. И тек као што сам рекао, август је био када не знам да је нешто пукло у мени и само сам помислио: У реду, морам да се променим. Ово ми више не функционише. Тако да ћу га оставити да буде потпуно, знаш, без контакта заувек. То је било за мене. И буквално ми је поново послао поруку и буквално сам му рекао да оде. И мислио сам да си нестао из мог живота. И само сам се фокусирао на себе. А онда је то била прошла година и прошло је шест месеци. И мој живот је као да је узео као скокови и границе. Као квантни скокови. Ја сам, знате, моја каријера скинула људе који су требали да буду у мом животу. Осећам се као људи који су као да су се слагали са тобом на, знаш, на том нивоу. Ушао сам у свој живот ствари које су се, знате, дешавале синхроно. Дакле, да, то је у суштини оно

Цхрис Сеитер 03:45
десило. Тако да се осећам веома добро, не, не, не, не би

Тхида 03:50
одустати. Тек када сам одустала, он се вратио у мој живот. Тако

Цхрис Сеитер 03:54
зашто не причаш о томе, тако да одлука коју си донео да у суштини буде таква, јеби ово, ја ово више не радим. Као што ја радим. Радим ја уместо да, можда, можда би требало да нађем другачији начин да то изразим. Не, ти си

Тхида 04:07
у реду. Ти си добро. Као што сам рекао, нисам прекинуо контакт, пет или шест пута и пет или шест пута и једна од мојих омиљених ствари које увек кажем је да бисте променили плес, морате да промените песму. И осећао сам се као да само понављам исту песму изнова и изнова тамо где се ништа није дешавало. И осећао сам се добро, ово је превише лудо. Само треба да их пустим. Дакле, као што сам рекао, рекао сам му ефф офф и потпуно сам му се предао са лица земље. и Никада није чуо ништа од мене. Али моји друштвени медији су и даље били активни, објављивао сам куда идем шта радим, као што сам рекао да ми је каријера кренула. И за то време никада није обраћао пажњу на оно што сам мислио. И али некако је био тако некако да је проналазио ово или му је неко говорио и после отприлике 60 дана потпуне тишине ми је послао поруку и у суштини рекао као да је све што би девојка по мом мишљењу слушала желела да чује било као да волим ти. Знаш, кајем се због свега што желим да се поново окупимо и желим, желим да ово решим буквално све што би девојка могла да пожели у тој ситуацији. А ја сам само рекао не.

Цхрис Сеитер 05:13
Дакле, јесте ли ово ваш бивши муж? Тачно? У реду, да сте ви момци имали неку врсту везе са палицом. Дакле, било је као да сте разведени. Ти си као, желим да покушам да пронађем начин да то поправим након развода. И занимљиво је, зар не? Да ли сте икада радили један од оних тестова стила везаности на мрежи да бисте открили какав је ваш стил везивања и покушали да схватите какав је био његов стил везивања

Тхида 05:40
обезбеђено. Он је узнемирен.

Цхрис Сеитер 05:42
Добро, па, то је занимљиво. Дакле, он је забринут. Да. Да. Добро. Тако

Тхида 05:47
процес који сам некако преокренуо са сигурног на анксиозан, ако то има смисла, јер сам раније био сигуран, а онда је постао узнемирен током раскида? Добро,

Цхрис Сеитер 05:55
очигледно, да, мислим да је то велика ствар коју већина људи погрешно разуме о стиловима везаности да ваше животне околности имају огроман утицај на то. Тако да можете бити потпуно сигурни. Али ако сте у вези са неким ко је као анксиозна особа или особа која избегава, или ако пролазите кроз веома стресно време у животу, плаћате своју сигурну страну. Време. некако узнемирен. Да, изгледа да се то теби догодило. Да. Не добијамо много анксиозних бивших. Па шта је са њим? натерао вас да помислите или схватите, о, он има анксиозни стил привржености? Можда брак? Да.

Тхида 06:32
увек узнемирен. Увек се трудио да будем добро, да будем срећан. Само је имао врло анксиозне склоности, као што би га мале ствари чиниле јако анксиозним. Дакле, укључујући и мене, он се увек питао, како сам ја у вези да ли сам срећан, или шта год, знаш.

Цхрис Сеитер 06:48
Добро. Дакле, ово је још једно занимљиво питање, желео бих да вас питам. Дакле, прођете кроз ову промену начина размишљања, знате, можда три или четири месеца након што сте ушли у групу или заједницу, упарили сте се са битком, друже, све изгледа као да не ради за вас. И промениш песму да користиш своје речи. Када сте то урадили, каква је била његова реакција? Да ли је то била само радио тишина колико је дуго требало пре него што је посегнуо и рекао вам све што је желео? Хтели сте да чујете?

Тхида 07:15
Да ли је радио тишина од њега? Да. Прво за то. 60 дана.

Цхрис Сеитер 07:20
И тих 60 дана, да ли си проверавао његове друштвене мреже. Ти само седи

Тхида 07:26
тамо иде? Да, до тада је било 35 или шест пута да није успео, знате, без контакта. И једноставно сам одустао. И то је било као оног тренутка када се моја енергија променила, а ја волим да је отишла са мреже те везе. Тада је дошао као да се сада вратио као гумица.

Цхрис Сеитер 07:44
Да, некако је невероватно. Често много причам о томе на Јутјуб каналу, што је као, хеј, скоро да мораш да волиш неку врсту неуспеха и само дигнеш руке у ваздух пре него што се, као, одједном, нешто другачије деси.

Тхида 07:56
нешто о томе да се каже. Шта мислиш

Цхрис Сеитер 07:59
јесте, радознао сам да добијем ваше мишљење јер вам се то догодило.

Тхида 08:03
Осећам се као да је он то енергично исто осетио са лајком, као што сам рекао, у свом посту, ја, буквално сваки момак из моје прошлости у последњих четири или пет месеци, као и људи са којима сам ишао, као можда један излазим са којима више немам ни мој број, чак ни не живим на истој страни земље. Одједном су ме нашли на друштвеним мрежама. И чак не кажем као, Ох, има их шачица. Разговарам са 2030 људи које нисам чуо од свих у кратком периоду од тог времена. Тако да сам се осећао као да су се појавили ударни таласи који су изашли у свет. И ево их.

Цхрис Сеитер 08:35
Мислите ли да је то више била ствар заснована на енергији? Или мислите да је било више да сте мало чешће објављивали на друштвеним мрежама, а затим обраћали пажњу и осетили енергију?

Тхида 08:46
Мислим, док сам био моји постови су били исти. Али осећам се као да је енергично јер се нисам променио. Као колико сам пута објављивао или било шта слично. Ја сам једино чему то могу приписати је енергија коју су они осетили.

Цхрис Сеитер 09:02
Да, мислим, сигурно сте радили нешто другачије у објавама, можда. Не знам, увек сам

Тхида 09:09
моја каријера је кренула. Као, знате, почео сам да добијам велике медијске уговоре. Ја сам то објављивао. Тако је кренуло буквално, јер се мало бавим моделирањем са стране. И тако ја

Цхрис Сеитер 09:19
једноставно се није могло рећи. Тако да сам радио мало од тебе, знаш,

Тхида 09:23
а онда сам добио ове заиста велике уговоре са часописима који су желели да раде са мном па сам објављивао такве ствари. Путовао сам широм света као да показујем различите делове света у које идем, буквално сам само проводио време свог живота.

Цхрис Сеитер 09:37
У реду, претпостављам да је садржај поста најважнија ствар, јер претпостављам да је интригантнији и да радите ствари веће вредности за које претпостављам за мушкарце. И тако је очигледно да је ваш бивши муж био први коме се свидело, почео помало да пузи назад до вас

Тхида 09:57
али и ја сам био момак и раскинула сам с њим и он је заправо такође гледао моје ствари некако инкогнито. Тако

добри кристали за рибе

Цхрис Сеитер 10:06
у реду, па након што раскинеш са својим татом, хајде да причамо о овом дечку са којим си раскинула, очигледно је само за

Тхида 10:13
два месеца је имао проблема са напуштањем и претпостављам да му је било лакше да ме прво остави него да га напустим касније. Не знам.

Цхрис Сеитер 10:23
То је нека врста избегавања. Дефинитивно тактика избегавања, претпостављам.

Тхида 10:28
Али мислите да је било бесплатно повредити се? Дакле, ти тако

Цхрис Сеитер 10:31
кажеш да је све што си заиста морао да урадиш да вратиш ове момке било као да убијеш то у животу? И то само удружењем

Тхида 10:39
100 100%.

Цхрис Сеитер 10:41
То је невероватно. Знате, то је, то је, то изгледа скоро тако једноставно. Па шта, шта, шта, шта си урадио да почнеш да га убијаш у животу? Јер очигледно, мислим, ако се вратимо на раскид, сасвим јасно сте направили гомилу грешака, нисте прекинули контакт, уходимо га на друштвеним мрежама и сличне ствари. Да ли је то био постепен процес да се дође до, знате, става као, У реду, завршио сам. И само ћу се фокусирати на себе као, који су неки од ваших савета за некога ко ово слуша и који ће се борити са тим аспектом?

Тхида 11:12
За мене јесам се мучио између априла и августа, јесам, јесам. Али нешто је пукло. До тренутка када сам пропао. Не, нема контакта, као пети пут да сам био као, морам, морам да одустанем јер је ово лудо. И осећао сам се као да сам заглавио у циклусу из којег нисам могао да изађем. Тако је било када сам одлучио да прво изаберем себе. То је била прва ствар да је у мени било нечег енергетског на шта сам морао да се фокусирам на себе. Зато што нисам могао да му предам своју енергију. Ни на који начин ми није користило упознавање. Није било никаквог личног раста. Дакле, у тренутку када сам одлучио да се извучем одатле, фокусирај се на 100%. Као, буквално нисам ни помислио на њега, ја сам почео. Људи које сам радио, почео сам да их називам сјајним предметима. Тако да су ми били потребни различити сјајни предмети које бих волео, испунио своје време, да не бих размишљао о томе. И на крају, мислим да није било лако до отприлике 40 или 45 дана када сам потпуно заборавио на њега. Знате, први који воли 45 дана, повремено бих размишљао о њему.

Цхрис Сеитер 12:23
И требало је као, оно што си рекао, око шест месеци? 60 дана? 60? Знао сам. Да. Да се ​​врати, претпостављам. У реду, то је занимљиво. И очигледно сте рекли не. Па како је прошао тај разговор?

Тхида 12:41
Буквално је само рекао, знате, као што сам рекао, све што би девојка желела да чује у тој ситуацији. Волим те. Желим да ти се вратим. Направио сам све ове грешке. Спреман сам да урадим било шта. И управо сам запалио, буквално сам рекао, не желим то више да радим. не могу више. Емотивно сам наставио даље.

Цхрис Сеитер 12:58
У реду, ево, ево великог питања. Имали сте тај разговор са њим? Након што сте разговарали са њим? Да ли је одустао?

Тхида 13:05
Не, наравно да није. Он је заправо један од првих људи који ми пожеле добро јутро и један од последњих који ми је пожелео лаку ноћ. И као и сваки дан од тада, ово се вероватно враћа можда у септембру. Чујем се од Њега сваки дан. Он је један од првих који је погледао било коју од мојих постова на друштвеним мрежама да их коментарише и пита како сам. Он је сада буквално један од мојих највећих обожаватеља. Тако да је заправо да, заправо је прилично смешно.

Цхрис Сеитер 13:37
Дакле, ваш савет некоме ко жели такав исход је довољно чудан? Убијте га у животу. Одустати од покушаја да то вратиш?

Тхида 13:45
Да апсолутно. 100% Ако бих могао то да урадим поново, или било који савет који бих могао да дам дамама и господи. То је само комплетан, без контакта, чак ни не волим гњавити. На пример, није вредно вашег времена ако желите да будете заглављени. Фокусирајте се на себе. И знате, да ће вам на крају универзум дати могућност да бирате између онога што желите и можда их више не бирате ви.

Цхрис Сеитер 14:12
У реду, у суштини, ваша тактика ми је интересантна, јер ви често говорим о овом концепту попут, знате, много наших прича о успеху које су они пустили, а онда када пусте то је обично када Кс се некако враћа. Тако да увек покушавам да научим људе да се брже опусте како би могли мало да убрзају процес. И чини се да имате Да, и претпостављам да је то заиста тежак део. А ти си рекао да су се сви твоји бивши вратили, сви до једног

Тхида 14:45
и више није било само моје, то су били сви буквално сви које познајем од целог свог постојања.

Цхрис Сеитер 14:51
У реду, ово је заиста занимљиво јер се раније нису враћали.

Тхида 14:55
Не. Шта мислиш да је то било? Могу само да припишем енергији. У реду, шта мислиш? Ох, извини. Хајде.

Цхрис Сеитер 15:04
Ох добро. Да ли мислите да је то имало везе са чињеницом да сте колико дуго били разведени пре него што сте покушали да уђете у програм? Господине? Само питам. Тако да

Тхида 15:11
био је октобар 2021. године када смо се развели крајем октобра 2021. године. Придружио сам се програму у априлу 2022. Дакле, наставак.

Цхрис Сеитер 15:22
У реду. Дакле, мислим, све је релативно брзо, шта мислите? Добро, дакле, желим да се сетиш. Знам да је развод тешко гледати. Али ја сам заиста сладак. Овде само пратим сопствену радозналост. У реду, значи пролазиш кроз овај развод? Да ли сте видели пораст? И онда се известан број мушкараца који се враћају у ваше ДМС бивше? Или је само потпуно тихо?

Тхида 15:43
Па, никоме нисам рекао да сам разведен. Тако да нисам ни рекао својој породици. Био сам разведен до шест месеци касније. Тако да, тако да је било веома, било ми је тешко да им кажем. И генерално не држим свој приватни живот на друштвеним мрежама. Дакле, нико није знао најдуже.

Цхрис Сеитер 16:04
У реду, да ли мислите да су бивши повратници имали више везе са чињеницом да су схватили, Ох, она је сада сама? Насупрот чињеници да је она удата? Морам да се повучем?

Тхида 16:14
Не, јер јесу? Не, не, нису знали. Јер чак ни тада, када сам била удата, нисам много објављивала о њему јер сам држала да су моји друштвени медији углавном били за посао.

Цхрис Сеитер 16:24
Добро. То је занимљиво. Дакле, у основи, ваша стратегија друштвених медија је била добра на послу, претпостављам. И претпостављам да би чак и ствар моделирања била посао, зар не? Да, плаћени сте за то. Тако. Тако да се добро сналазиш на послу. И питам се да ли постоји и неки друштвени аспект. Као, знате, постоји одређени престиж добити уговор са часописом као модел. Не знам шта радиш. И то није твоја свирка са пуним радним временом, зар не? Не, ја сам директор маркетинга. У реду, значи убијате се на послу добијајући ове уговоре и све што објављујете о њима. Дакле, јасно сте схватили аспект богатства Светог Тројства, да ли сте радили нешто попут здравља и веза?

Тхида 17:05
Изгубио сам око 30 фунти. За то време, ушао сам у најбољу форму у свом животу. Као што сам рекао, урадио сам ствари у тој краткој години, које вероватно волим, нисам могао да урадим у року од 10 година, као раније. Као, осећао сам се као да је све тако, згуснуто у ту једну годину. Дакле, као што сам рекао, изгубио сам тежину. Ја моја каријера, као да је нагло порасла, није само узлетела, већ је нагло порасла. Све што сам рекао хоћу да остварим. Све сам урадио у тој години.

Цхрис Сеитер 17:39
Добро. Дакле, и ти си ишла на састанке са другим људима. Да. Јел тако. Јесам, колико састанака У реду, дакле, у суштини, управо сте уложили све у овај концепт тројства и објавили о томе на друштвеним мрежама, што је створило енергију неопходну да бивша буде као, нешто је другачије. Да. У реду, то је занимљиво. Зашто сте првобитно раскинули,

Тхида 18:11
имао је, такође је морао да има проблема са напуштањем. Али он је имао бившу, само се враћао годину дана након што си ти, знаш, као нешто слично, оној која је побегла. И осећао сам се као да увек нешто није у реду. Тако да мислим, није ме преварио или тако нешто. Али знаш, прекинуо сам јер сам рекао, знаш, ако ће она увек бити негде у позадини, мораш да одеш и то схватиш. Зато смо се развели. Он се заправо вратио код ње и схватио да то није оно што жели. Наравно. Да. Тако.

Цхрис Сеитер 18:44
Да. Добро. То је занимљиво. Колико дуго сте били у браку? Пет година заједно? Седам, пет година заједно. Седма, раскинули сте, раскинули сте можда отприлике седам, осам месеци док се он не врати пузећи. Али

Тхида 19:02
такође излази са више других девојака. Дакле, биле су многе друге жене.

Цхрис Сеитер 19:08
Добро, али претпостављам да се никада нису поредили са тобом.

Тхида 19:11
Да, ваљда не. Нарочито си тако Југи у праву.

Цхрис Сеитер 19:16
Да. Дакле, у суштини, управо сте га убили. Дакле, шта је био мотивишући нагон, јер мислим да је најтежа ствар за људе у заједници да ураде ствари као што је да направе први корак јер су само тако осакаћени тугом, депресијом и свиме што иде уз раскид. Да ли бисте желели да изгубите 30 фунти, зар не? Шта је ваша мотивација да устанете ујутру? Идите у теретану када вам се свиђа, не желим то да радим данас.

Тхида 19:44
Да, у почетку нисам. Осећао сам се као да прво морам да дотакнем дно, како бих се држао програма, јер чак и када сам прочитао програм први пут када сам био на том лету, чак ми се свиђа да само прелетим кроз Тројство. Хеј, признајем то јер је као, јер знаш, лакше је не радити на себи, зар не? Зато што су људи били као једни од свега осим рада на себи. И није било тако. Као што сам рекао, то је било све док нисам заиста морао да будем толико сит да сам толико желео промену да сам био спреман да кажем: Хеј, тренутно волим себе више него њега. Зато морам енергију коју сам улагао у њега посветити себи. А за мене сам морао да дотакнем дно.

Цхрис Сеитер 20:30
А за то што сте достигли дно, то је управо изазвало промену да ли је у томе било икаквог аспекта освете? Јер нема. У реду, за тебе је то било само о мени, као, престао сам да размишљам о њему. Само треба да узмем ту енергију и ставим је у себе.

Тхида 20:47
Па да. И плус, ако стављате ту енергију освете, то је нека негативна енергија. Нисам желео да изађе. И тако сам му пожелео добро, волео бих да знаш, уопште не мислим лоше о њему. Као што рекох, јер причамо као и сви

Цхрис Сеитер 20:59
Данас си много љубазнији од већине људи, рећи ћу ти,

Тхида 21:02
Мислим, не волим да ту лошу енергију стављам тамо, јер ће ти се на крају вратити. И само сам се фокусирао као што је речено на 100%. Све што има везе са мном. И видео сам да сам написао листу свих ствари које желим да постигнем. И буквално све на тој листи, укључујући и разговор са вама, је комплетно, знате. Дакле, као, па, шта друго сада? Могу ли добити другу листу?

Цхрис Сеитер 21:26
Да, мислим тако. Мислим, као, шта, шта је оно што желиш у овом тренутку? Да ли желите да се поново удате за некога као што је, који је ваш општи циљ везе?

Тхида 21:36
Знате шта, заиста сам заиста срећан где сам тренутно, још увек сам самац. И не журим да будем у вези. Чак и не гледам, само се фокусирам на то да се сваки дан осећам добро и да се уверим да сам најбољи човек који сам могао да будем. Дакле, ту сам ја у животу. Само сам срећан где сам.

Цхрис Сеитер 21:54
Осећам се као ваше приче о успеху, једне од важнијих које смо имали, јер то заиста потврђује поенту коју увек покушавам да кажем, а то је да пре него што разговарате са бившим, заиста морате да доћи до тог места. Углавном, ми смо само као, добро сам. У реду. И изгледа да сте то отелотворили. Али требало је да дотакнете дно. И то је потрајало, знате, па претпостављам да је главна ствар око које сам радознала то путовање да заиста дотакнете дно, знате, правите много грешака као што је шта? Зашто бисте стално правили исте грешке? Знаш? Као, зашто не би Зашто ти је требало толико времена да се промениш? Песма је, претпостављам, оно што питам.

Тхида 22:39
За број један, јер време, знате, како време пролази, за ово време, као што сам рекао, нисам успео вероватно пет или шест пута, чујете се од њих након што их нисте чули. И толико желите да се веза врати тамо где сте били, у суштини заборављате себе само да бисте урадили нешто за шта мислите да би их вратило у ваш живот. И као што сам рекао, било је то након што је био повређен што сам га толико видео како покушава да пређе на друге жене, знаш, он се носи са стварима на свој начин. И било је само повређено. У неком тренутку, морате се уморити од повреде. Мора да си уморан од сажаљења. А оно што ми не функционише у том временском оквиру било је превише невероватно да бих био узнемирен, тужан или љут. Као што сам рекао, било је као да се једног дана угасио прекидач за светло. И сутрадан сам била сасвим друга девојка.

Цхрис Сеитер 23:32
Шта је са твојим борбеним другаром? Да ли је и ваш борбени друг као и она

Тхида 23:35
у вези. Сада је, она је сјајна. О Боже. Она је најбоља ствар која долази из тог програма. Она је сјајна. Много смо разговарали. Она је у другој вези. Сада бисмо желели да водимо разговоре у којима она каже: У реду, девојко, мораш да ме наговориш да му не шаљем поруке или шта већ. И ми напред-назад, или, знате, толико сати са њом много, много сати.

Цхрис Сеитер 23:59
Да ли се и њен бивши вратио или тражио да је врати? У једном тренутку? Заправо,

Тхида 24:02
није. Али она је кренула даље. Тако да не знам да ли би, јер сада је он све што знате, она је у бољој вези. И он је свуда по њеним друштвеним медијима. Тако да не знам да ли би се вратио.

Цхрис Сеитер 24:13
Дакле, претпостављам да је то срећан крај за обе стране. Што је одлично. Да. Дакле, бојни другар, осећао си се као бојни друг аспект програма и заједница је била најбоља. Најбољи део тог нивоа одговорности, претпостављам, постоји?

Тхида 24:31
Да. Јер, знате, током било које врсте попут великог раскида, осећате се као да ћете полудети, зар не? Нико од чланова ваше породице не жели да чује да причате о томе. Осећате се као да немате са ким да разговарате. И тако да се налазите у заједници од 1000 појединаца који пролазе кроз исту ствар, осећате се мање лудо. И осећате се као да знате, имате нешто о чему можете да разговарате јер сви пролазите кроз исте ствари, док чланови ваше породице, само ће вам рећи да идите даље, али као да не морају Све што дође после тога, знате, док, знате, ви заправо имате програм корака које радите после, знате,

Цхрис Сеитер 25:08
јел тако? Па, знате, мислим да је аспект заједнице, много сам размишљао о самој заједници. И мислим да је разлог зашто то тако добро функционише тај што постоје три слоја одговорности, знате, имате међусобну одговорност, што је као и ви у борбеном пријатељу. Али онда имате као ветеранску одговорност, која је као људи који су прошли кроз то, а још увек су ту и на неки начин дају своје савете. И онда, наравно, имате као, тренерску одговорност, попут стручњака који долазе и то раде. И мислим да је то заиста велика вредност заједнице у целини. Али чини се да је велики део твог пута од разумевања као да дотакнеш дно, да то буде спознаја да морам да идем даље. И онда заправо идемо даље и онда видимо резултате, али не само да видимо резултате. Као ох, стварно сам желео ово као да видим резултате луђе него што сте икада очекивали, као и сваки момак са којим сте икада излазили покушавајући да затражи да се вратите. што је лепо,

Тхида 26:07
прилично лажно иде даље, знаш? Јер као, да, ти је као да идеш даље без кретања. Јел тако? Да. Има нешто да се каже за то. И покушао сам да идем даље. Али, као што сам рекао, иде даље без кретања. И то није успело. Мора да је буквално нешто упалило енергично. Тек када се десио тај шкљоц у мени, десио се прекидач за светло, све остало је дошло на своје место.

Цхрис Сеитер 26:32
Да, тако да не можете, ово није лажна док не напишете. Ово је као да заиста морате то да урадите. А онда када то урадите, ствари ће бити боље за вас. Али мислим да је најтежи део за људе који ово слушају да то схвате са вером, јер је као да је то исход који они не знају, нема гаранције да ће се то догодити. Знаш? Па шта да кажеш неком таквом, знаш, проживео си то,

Тхида 26:57
за мене је држање као додавање отпора тој жици, зар не? Што је већи отпор, што више отпора додате жици, енергија може да путује кроз њу, јер постоји отпор, када једном пустите, када ослободите, тај отпор енергији тече боље. Тако да сам стално размишљао да сам током овог програма рекао да само треба да се пустим јер додајем отпор. И мислим, радио сам то месецима, понављао сам себи то месецима. И као што рекох, морате посегнути за мном, било је важно доћи до дна. И не желим да сви дођу до дна, јер је то заиста мрачно место. Али за мене, то је место где могу да кажем, хеј, овде сам се променио. Није било пре тога.

Цхрис Сеитер 27:36
Волим причу. Ти си као, ти си као родитељство свега што сам покушао. Али видите, ево у чему је ствар, на пример, снимићу видео на ИоуТубе-у и рећи ћу у изношењу тачних поента које износите, али не осећам да то допире до људи. И мислим да је то зато што ако ћемо користити енергетску терминологију, имам превише мушке енергије. А понекад вам је потребно да дођете до женске енергије и да будете као, о, да, ради. Као да је ово начин да се то уради. И мислим да је за вас функционисало скоро мало превише добро. Као да сада скоро да имате превише опција.

Тхида 28:09
О, мој Боже, моја девојка се стално шали о томе. Јер сада буквално превише опција. Док је раније било као ништа. А сада је то невероватно, као да ми се живот потпуно преокренуо.

Цхрис Сеитер 28:22
Да, мислим, како ти је сада? Као да идемо напред? Знам да немаш никакве планове да се венчаш, што је, наравно, оно што сви раније говоре, зар не? Пре него што нађу тог типа и

Тхида 28:34
Ја сам. Отварам се за све што ми универзум донесе. Нећу се више држати свог обиља. Али радићу оно што се чини природним, знаш? И шта је добро.

Цхрис Сеитер 28:46
Добро, па, ево најтежег питања које ћу ти поставити. Рецимо да сте у ситуацији да нађете савршеног момка, а онда он раскине са вама. Да ли осећате да бисте поново правили исте грешке? Или се осећате као да бисте брже достигли то дно и урадили оно што је успело прошли пут?

Тхида 29:03
Не, пустио бих га. Јер, јер ако жели да оде, он није мој. Знате на шта мислим? Не могу, не могу га задржати тамо. И да, ми смо веза као да је двосмерна улица. Тако да морам да га пустим. И то је једна од ствари из програма до које сам научио да се објављују ствари које нису намењене мени. И научите то као што сам рекао, кроз све неуспехе које знате, ствари пре тога и тако да, ја сам, сада сам бољи у објављивању ствари. Не само људи него било шта.

Цхрис Сеитер 29:34
Мислим, не знам шта да те питам. Све смо тако савршено сумирали. Да ли постоје неке сличне завршне речи које желите да кажете људима који се боре кроз ове раскиде да им помогнете и да им помогнете да виде светло, али постоји светло на крају тунела?

Тхида 29:47
Да, за мене, толико пута сам пропао. И знам нешто што можете рећи људима то, али они већину људи науче кроз своја сопствена, знате, кроз своја сопствена искушења и невоље за мене ако бих то могао да урадим изнова. И отишао бих, без контакта одмах. Као што сам рекао, мени није почело да иде на боље, осећао сам се боље до дана 40. до 45. Дакле, али пре тога, знате, тих дана пре, били су ужасни. И за мене као и прошли пут, такве ствари су покренуле, ниједан контакт није био бољи у проналажењу сјајних објеката као што је почетак, као што је сачувај свој Тринити налаз, направи листу ствари које желиш да урадиш места на која желиш да идеш, путовао сам свет у овом кратком временском року. Тако сам управо почео да провјеравам све што је на мојој листи, само све што сам могао учинити да скренем мисли са ствари. Дакле, дани би пролазили и након неког времена, знате, не схватате, ох, дан је 45. или дан 50. и 60. И било је то када сам најмање очекивао да ми је послао поруку питајући, то је било као, јер за мене сам био као, никад се више нећу чути с њим. И тако је било заиста изненађујуће. И исто је са последњим момком са којим сам излазила неколико месеци. и У тренутку када је раскинуо са мном, само сам рекла у реду, и то су биле последње речи за мене је у реду. А онда није било све док се нисам борио, нисам ништа. Само сам их пустио. 80 дана касније, вратио се исти. И даље те волим. Желим да се вратимо заједно. И до тада сам већ имао Вау. Да. Тако

Тревор Ноах рођен у књизи злочина

Цхрис Сеитер 31:21
Дакле, поново сте прошли кроз то. Где си?

Тхида 31:25
Рекао сам, ок. Рекао сам у реду. Али не бих имао никакав аргумент.

Цхрис Сеитер 31:30
Мислим да је то мој став о томе. Мислим да је успело јер је то сигуран одговор на раскид. Добро. И онда то ниси дао никоме од узнемирене стране која можда воли, покушаћу да га освојим или било шта, што је као да га гњавим уместо тога, оставља више утисака да девојка каже, у реду, а онда уђи у њен живот. Да, било је

31:55
та радио тишина за мене. Добро, два до два писма, радио тишина 80 дана, као што сам ја, знате, он није, колико знам, није проверавао моје друштвене мреже. Али некако је проверавао моје друштвене мреже да знају шта радите. А шта мислите да немају? Да да. И извештавати о томе другим људима, знате, али није било као да сам ишао и тражио то. Други људи би долазили код мене, али хм, да, само сам рекао, у реду. А онда 80 дана касније, он се повукао и управо против тога да желим да решим ствари. И даље те волим, бла, бла, бла. И, опет, рекао сам, жао ми је, али емотивно сам кренуо даље.

Цхрис Сеитер 32:35
То је сјајно. Да. Па, мислим, хвала ти што си дошао и урадио ово.

Тхида 32:40
Хвала што сте ме позвали. Свиђа вам се да сте попунили још једну потврдну листу.

Цхрис Сеитер 32:43
Тхе буцкет лист. Коначна квачица, прочитали сте. Стигли сте до врха своје листе. Не,

Тхида 32:49
морате направити још једну. Знам да је ово лудо. Ово је потпуно лудо.